[Pardus-kullanicilari] pardusları ağda göremiyorum

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
18 Mayıs 2007 Cum 09:45:07 EEST

Bildiğim kadarıyla Pardus'ta bu işlem "NFS" ile
yapılıyor.
Servis yöneticisinden "NFS Sunucusu"nu çalışır
duruma getirmek ve paylaşılacak
dizinlere sağ tıklayıp, "NFS ile paylaş"
kutucuğunu işaretlemek gerekiyor
sanırım.

18 May 2007 Cum tarihinde, Kılıç Köken şunları
yazmıştı:
> teşekkürler,
>
> peki, iki pardus birbirini samba olmadan göremez
mi?

<asenler at yahoo.com> yazmış:

şunları

adresini
gönderin. Liste
http://liste.pardus.org.tr/arama web

Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com