[Pardus-kullanicilari] DATRON AERO KN1

Mehmet Selim İmre selimimre at gmail.com
17 Mayıs 2007 Per 22:54:43 EEST

Merhabalar,

sorununuzu tekrar edermisiniz? Adaşım Selim OK'un da dediği gibi veri CDlerini demi göremiyorsunuz? Ben DVD okyucu/yazıcı ile hiçbir sorun yaşamadım. Hatta windows altında nero ile multisession yarattığım CDye ek bile yaptım:)

56 modem konusunu çözemedim. wiki'ye de benzer birşey yazdığımı sanmıyorum. tersine 56 K modemi, kart okuyucusunu ve kızılötesini tanıtamadım (hala) ayrıca cellink harici bluetooth ve olivetti web kamerası ile de sorun yaşıyorum. Ama genel performans gayet iyi, işlemci stepping özelliği dahil intel donanımları ile gayet güzel çalışıyor. 2007.1 ile WPA'da geldi,tadından yenmez hale geldi. Başka bir sorunun varsa yardımcı olmak için hazırım.