[Pardus-kullanicilari] MSI NX8500GT-TD256E karttaki tanitim problemi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
17 Mayıs 2007 Per 21:43:48 EEST

17.05.2007 tarihinde Ahmet KAMACI <ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr> yazmış:

> tesekurler yardimin icin fakat bu islemi daha once denedim sonuc alamadim
> hala vesa olarak goruyor bu kartin xorg.conf dosyasi elinizde varsa mail
> olarak alabilirmiyim?

Onur beyin yazdığı linkte de bulacaksınız ama ben yine buraya yazayım.
paketleri kurmak yeterli değil.
xorg.conf dosyasını değiştirmek gerekiyor. bunu otomatik yapmak için bir
paket (nvidia-tools-new) yüklemelisiniz.
ardından bir konsole açın ve sudo nvidia-xconfig komutunu verin. bu komut
xorg.conf dosyasını otomatik düzenleyecektir.
ctrl+alt+backspace tuşladığınızda nvidia logosunu görmeniz lazım...

kolay gelsin...