[Pardus-kullanicilari] MSI NX8500GT-TD256E karttaki tanitim problemi

Ahmet KAMACI ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
17 Mayıs 2007 Per 17:36:21 EEST

tesekurler yardimin icin fakat bu islemi daha once denedim sonuc alamadim hala vesa olarak goruyor bu kartin xorg.conf dosyasi elinizde varsa mail olarak alabilirmiyim?

*Nvidia serisi MSI NX8500GT-TD256E  **Bu karti pardus tanimadi bu
> kart hakkinda bilgisi olan ve driverini nerde bulabilirim ?yada ne
> sekilde tanitabilirim vesa olarak taniyor nvidia driverlerini kurdum
> ama tanimadi *

 nvidia paketlerini kaldırıp nvidia-new paketlerini kurmanız gerekiyor.
Yeni paketlerin aktif olması için bilgisayarınızı baştan başlatmayı
unutmayın.

-- Onur Küçük Knowledge speaks, <onur.--.-.pardus.org.tr> but wisdom
listens