[Pardus-kullanicilari] iputils conflicts with:[traceroute release<=5]

ca ca at ibsu.edu.ge
17 Mayıs 2007 Per 16:56:59 EEST

Arkadaşlar Pardus Kurulan 2007.1 için kurulum sonrası kernel ve bazı
programlar için güncelleme yapmak istediğim zaman şu hata geliyor ekrana.
Bende Yes diyerek kabul edip güncellemeleri yapıyorum. Bu durum bir kaç kez
başıma geldi. Merak ediyorum yanlışım mı var.
Hata mesajı şu:

Conflict error-Package Manager
The following packages conflicts:
iputils conflicts with : [traceroute release <=5]
Remove the following conflicting packages?
Yes No

Forumdan azıcık arama yaptım ama bulamadım. Bu mesaj neden çıkar?