[Pardus-kullanicilari] yardim edin artik sikilmaya basladim vazgecmek uzereyim pardus sevdasindan

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
17 Mayıs 2007 Per 15:21:13 EEST

Merhaba,

Sanirim desteklenmeyen (SIS?) chipset'li bir anakarta sahipsiniz. BIOS
ayarlarinda, SATA'yi Native Yerine PATA (parallel-ata) modda
gosterebileceginiz bir ayar olmali. Onu dener misiniz?

Olmazsa bir sonraki kernel cikana kadar beklemek gerekebilir, veya kurulu ve
son guncellemeleri yapilmis bir

Emre