[Pardus-kullanicilari] gruba vindovs ekleme

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
17 Mayıs 2007 Per 13:14:23 EEST

3 SCSI diski olan bir makineye pardus kurdum.

disklerden birinde vin2000 yüklü.
pardusu kurmak için disk biçimlendirilirken, diğer diskler takılı değildi.
biçimlendirme işlemi bittikten sonra o diskleri de taktım.
ama pardusu açtığımda gördüm ki,
grub vin2000i eklememiş.

şimdi gruba vin2000i eklemek istiyorum.
vikide ilgili bir makale var,
ama oradan anlayamadım.

pardustan baktığımda,
sistemde 4 disk bölümü görünüyor: sda1 (burada pardus var), sdb2, sdc1,
sdb5.
pardus olmayan üç disk (ya da bölüm)in özelliklerine baktığımda, ntfs-g3
yazıyor.
bu disklerin içini göremiyorum, "permission denied" uyarısı çıkıyor.

pardus scsi idsi "0" olan diskte,
vin2000 "1" olanda. (bunlar bilgisayar açılırken siyah ekranda görünüyor)

bu anlattıklarım anlaşılıyorsa eğer, sorum şu:

1. vin2000i, gruba nasıl eklerim?
2. pardustan diğer bölümleri görebilmek için ne yapmalıyım? (permission
denied dememesi için)

teşekkürler.