[Pardus-kullanicilari] XP + Pardus + MacOsX

selim ok selimok at gmail.com
17 Mayıs 2007 Per 00:51:48 EEST

Bence yapmanız gereken şu.
Bir Pardus çalışan cd edinin.
Konsol'u açıp root olun. (su komutu ile)
sonra grub'u açın  (grub komutu ile)
ardından
root (hd0,1)
setup (hd0)
komutları ile grub'u yani ön yükleyiciyi yeniden kurun. (Burada (hd0,1) ve
(hd0) degerleri sizin yukarıda anlattıgınız bilgilere göre yazdım, (hd0,1)
ilk diskin ikinci bölümü anlamına gelir yada (hd0,0) ilk disk, ilk bölüm.
Belirlediğimiz bu bölüm pardusun kurulu olduğu bölüm olmalı. )

Daha sonra pardus ve windows'u acabileceksiniz sorun olmadan (büyük
olasılıkla). Ve MacOS için /boot/grub/grub.conf altında bir takım
degisikliler yapmanız gerekecek.

İyi calışmalar,
Selim
16.05.2007 tarihinde Şenol EKER <pardus at kocaeli.org> yazmış: