[Pardus-kullanicilari] Anormal Yavaşlık

Şenol EKER pardus at kocaeli.org
16 Mayıs 2007 Çar 21:14:09 EEST

Hp Compaq nx9010 512 Ram laptop'a pardus kurdum.
80 GB diskin yarısı NTFS ve datalarım var; diğer byarısına becerebildiğim
kadarı ile pardus kitabından çıkan CD ile pardus kurdum.
Ancak kurduktan sonra birkaç gün içerisinde hızla yavaşladı. Şu anda firefox,
kontact, thunderbird gibi programları açmak istediğimde herbirinin açılması
yarım dakikayı geçiyor, 40 saniye cıvarında sürüyor.
Mesela thunderbird'de bir ppt eklentiyi tıkladığımda viewer açılıp
görüntülenmesi dakikayı buluyor.
Sorunum ne olabilir? Bu hız normal değil sanırım.