[Pardus-kullanicilari] Kafein ve Avi uzantılı video sorunu

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
16 Mayıs 2007 Çar 19:58:09 EEST

Merhaba, Gene ben,
Kafein ile ilgili hata çıktısını aşağıya
yapıştırdım.
Bir örnek videoyu da hazırlamaya çalışıyorum.

19:53:47: xine: couldn't find demux for
>file:///mnt/sda1/Documents and
Settings/AYDIN
ŞENLER/Belgelerim/Videolarım/kapadokya.avi<
19:53:47: xine: found input plugin  : file input
plugin
19:53:39: xine: found demuxer plugin: AVI/RIFF demux
plugin
19:53:39: xine: found input plugin  : file input
plugin
19:53:39: 200 frames delivered, 1 frames skipped, 5
frames discarded
19:53:36: video_out: throwing away image with pts
1532061 because it's too old
(diff : 5110).
19:53:36: video_out: throwing away image with pts
1528461 because it's too old
(diff : 7438).
19:53:36: video_out: throwing away image with pts
1524861 because it's too old
(diff : 8972).
19:53:36: video_out: throwing away image with pts
1521250 because it's too old
(diff : 12039).
19:53:36: video_out: throwing away image with pts
1517650 because it's too old
(diff : 7196).
19:53:36: xine: found demuxer plugin: ASF demux plugin
19:53:36: xine: found input plugin  : file input
plugin
19:53:31: xine: found demuxer plugin: AVI/RIFF demux
plugin
19:53:31: xine: found input plugin  : file input
plugin
19:53:20: xine: found demuxer plugin: MPEG program
stream demux plugin
19:53:19: xine: found input plugin  : file input
plugin

15 May 2007 Sal tarihinde, Fatih Genç şunları
yazmıştı:
> Yüklü paket:
> Ad: kaffeine, versiyon 0.8.3, sürüm 18, inşa 14
> Yüklü paket:
> Ad: xine-lib, versiyon 1.1.4, sürüm 26, inşa 24
>
> bu iki paketi birlikte kullanmaktayım ve avilerde
herhangi bir sorun yok
> güncel paketlerin bir artısı olmadığı gibi avi
dosyalarını da oynatmıyor
> Çıkan her yeni paketi deniyorum fakat gene bu
paketlere dönüş yapıyorum

<asenler at yahoo.com> yazmış:
penceresi
olsa