[Pardus-kullanicilari] lazarus-sayýn turgay celik ya da digerleri

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Mayıs 2007 Çar 00:37:18 EEST

2007/5/15, Turgay celik <trgycelik at gmail.com>:

> Ben ilk arattığımda bulamamıştım onu işareteyince buldum.
> Belkide farklı birşey yapmış olabilirim.
> Hatalımesaj için özür.(Hardisk bozulmasaydı bi bakardım ama malesef).

merhaba,

bir hatanız yok. zaten playground bir depo olmadığında o kısım işaretli
gelmiyor.
sizin kurduğunuz da aynı paket. sadece komut vermek yerine pisibul sizin
yerinize
benim verdiğim adresten paketi derliyor. ben sadece başka bir yolunu
söyledim (direk adresini verdim).

harddiskiniz umarım en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur veya gençlerin
yolunu açar ;-)

kolay gelsin...