[Pardus-kullanicilari] Kafein ve Avi uzantýlý video sorunu

Fatih Genç fatih.genc at linux.org.tr
15 Mayýs 2007 Sal 16:31:54 EEST

Yüklü paket:
Ad: kaffeine, versiyon 0.8.3, sürüm 18, inşa 14
Yüklü paket:
Ad: xine-lib, versiyon 1.1.4, sürüm 26, inşa 24

bu iki paketi birlikte kullanmaktayım ve avilerde herhangi bir sorun yok
güncel paketlerin bir artısı olmadığı gibi avi dosyalarını da oynatmıyor
Çıkan her yeni paketi deniyorum fakat gene bu paketlere dönüş yapıyorum

14.05.2007 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış: