[Pardus-kullanicilari] =?US-ASCII?Q?ati mobility radeonu tan=FDtmaya =E7al=FD=FE=FDrken xorg.conf u=E7tu, x a=E7=FDlm=FDyor?=

bgunay bgunay at ilkhaber.com.tr
15 Mayıs 2007 Sal 15:32:22 EEST

merhaba

2007 1.1 yükledim, dell inspiron 6400 laptop kullanıyorum, pardus viki'de bu laptop modeliyle ilgili bir sayfa var, ordaki yönergeleri takip ederek ati mobility radeon x1400 ekran kartımı tanıtmaya çalıştım, "sudo aticonfig --initial" komutunu yazdıktan sonra "dosya parçalama başarısız" diye bir hata mesajı çıktım ve bir daha da x'e giremedim, konsolda kaldı... pardus'u silip yeniden kurdum, bu kez tüm güncellemeleri yükledikten sonra pisiden ati drivers'ı yükledim, ati catalyst programı belirdi menüde ancak programa tıklamama rağmen açılmadı, çözünürlük seçeneklerinde ise 600*800'den yukarısı belirmedi... sonrasında xorg.conf dosyasını açtım ve "vesa" yazan yere "ati" yazdım, çözünürlükler kısmında da 1280*800 ekledim, şimdi yine konsoldan çıkamıyorum, görüntü yok... pardusu yeni baştan yüklemek istemiyorum, kotalı adsl'im var, 300 mb. güncelleme yükledim, wireless kartı tanıttım, bunları yeniden yapmak zorunda kalmak istemiyorum.. nano etc/x11/xorg.conf dediğimde bomboş bi dosya
çıkıyo karşıma, xorg.conf'u konsoldan değiştiremedim.. xorg.conf'u geri getirmek için ve ati x1400'ü tanıtmak için ne yapmalıyım? komutları, kodları da pek iyi bilmiyorum, konsolda bişey yapamadım... lütfen yardım edin!

biz pardus'u çok seviyoruz, ama ne yazık ki ati sevmiyor! :(