[Pardus-kullanicilari] jdk ve jee kurulumlarý

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
15 Mayýs 2007 Sal 15:21:32 EEST

2007/5/9, Abdulcelil SIRMA <abdul_celil at email.com>:

>  söylediğiniz gibi yaptım Emre Bey teşekkürler bi sorunumu hallettim.
> ayrıca:
>
> pardus içinde gelen jre sanal makinası. java programlarını çalıştırmak
> için. benim ki ise javayla masaüstü program yapmak için derleme aracı olan
> jdk kurulumu. gerçi jdk içinde jre de geldiği için bu ayarları değiştirmem
> herhangi bir soruna sebebiyet vermez diye düşünüyorum. yani şimdiye kadar
> bir sorun çıkmadı. çünkü sadece versiyon numarası değişti jre nin.
> hatırlattığınız için teşekkürler.
>
> diğer sorunum ise hala devam ediyor. fakat iş biraz daha tuhaflaştı. jdk
> [...]

"ee kurulumunda karşılaştığınız hata Java'nın Türkçe karakter ( i I )
hatasına
benziyor. konsolda kurulum yapmadan hemen önce LC_ALL=en_US yazarsanız
geçici
olarak ( o konsol oturumu boyunca ) locale deÄŸerlerinizi ingilizceye
çevirecek ve kurulum sorunsuz gerçekleşecektir." dil degistirme islemini bu
sekilde yaparsanız, sanırım bir sorun cıkmayacaktır.
İyi calısmalar...