[Pardus-kullanicilari] yazıcı tanıtımı

Recep Oğuz YAĞBASAN kaptanoguz at gmail.com
15 Mayıs 2007 Sal 13:46:03 EEST

On Tuesday 15 May 2007 11:19:18 cebrail kartal wrote:
>  merhabalar, ben pardus'da hp yazıcısını tanıtamıyorum. nasıl yapabilirim.
> yardımınız için teşekkürler.

Printeri bilgisayara bağlayıp çalıştırın.

Önce Tasma>Sistem Seçenekleri>Servis Yöneticisini Açın
-->Cups Yazıcı Sunucusunu Çalıştırın.

Sonra

Firefox veya Konqueror programı açın :

Adres Çubuğuna   http://localhost:631/   yazarak cups sunucusunu açın.

Add Printer Seçeneğini seçin

Name : İstediğiniz ismi verin Örn: Hp_Print
Location : Buraya da istediğinizi yazın. Örn: Ofis
1020

Continue

ile devam ediyoruz.

Device kısmında listeden kendi printerinizi seçin. Örn  :  usb: hp laserjet
1020
Continue ile devam. Ekledikten sonra Printers sekmesinden yazıcınızın
ayarlarını değiştirebilirsiniz.

Not:Cups sizden root şifresini isteyebilir.

Kolay gelsin.