[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 16, Konu 162

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
14 Mayıs 2007 Pzt 21:54:17 EEST

Date: Mon, 14 May 2007 20:31:33 +0300
From: "Turgay celik" <<a href="../src/
compose.php?send_to=trgycelik%40gmail.com&unique_id=7597cb0ec871704a9e1158a44a79536e">trgycelik at gmail.com</
a>>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] pardus
To: <a href="../src/compose.php?send_to=pardus-
kullanicilari%40pardus.org.tr&unique_id=7597cb0ec871704a9e1158a44a79536e">pardus-
kullanicilari at pardus.org.tr</a>

Superonline'e teşekkürler.
Ben başlayayım o zaman bildik firmalara e-mektup göndermeye.
İnşallah gene gönderenler olur.

14.05.2007 tarihinde mustafa gunay <<a href="../src/
compose.php?send_to=mustafagunay%40gmail.com&unique_id=7597cb0ec871704a9e1158a44a79536e">mustafagunay at gmail.com</
a>> yazmış:

> Buraya mail atmak onların bu yakarışınızı duymasını sağlamayacaktır bence
> buraya mail atmak yerine direk olarak o firmalara mail atsaydınız oturup
> düşünmelerini sağlayabilirdiniz. Sonuçta bu birazda arz - talep meselesi.
> Talep eden olmalı ki firma da böyle bir ürün sunsun kullanıcıya.
>
> 14.05.2007 tarihinde Alper Somuncu <<a href="../src/
compose.php?send_to=alpersomuncu%40gmail.com&unique_id=7597cb0ec871704a9e1158a44a79536e">alpersomuncu at gmail.com</
a>> yazmış:

compose.php?send_to=trgycelik%40gmail.com&unique_id=7597cb0ec871704a9e1158a44a79536e">trgycelik at gmail.com</
a>> yazmış:

Süperonline benim kafama da bir sempati simgesi eşliğinde yerleşti.
Firmalara mail
gönderilmesi fikri bana da doğru geliyor. Birazdan bildiğim bütün
bilgisayar üreticilerine
birer mesaj göndereciğim.

İyi akşamlar.