[Pardus-kullanicilari] Pardus ve işleyiş sorunları ( düzeltme )

Yazan Adam yazanadam at ttnet.net.tr
14 Mayıs 2007 Pzt 20:17:41 EEST

Merhaba arkadaşlar;

Bugün öğlen saatlerinde Pardus'un güncellemelerini aldıktan sonra işime yarayacağını düşündüğüm bazı güncellemeleri alıp kurdum ( kaffein, amorok, Tasma, hplinux sürücüleri firefox vb. yaklaşık 71 Mb'lık güncellemeler. ) Bir ara ikinci güncellemenin sonuna doğru internet bağlantım koptuğu için iptal edip, yeniden indirmek zorunda kaldım.
Fakat kaffein programını açamadım. Ayrıca Tasma programını iki kez açmaya kalkınca çöktü.
Ve Pardus'u yeniden başlatınca da ilk kullanıcı ad ve şifresi istedi. Bir kaç kez denememe karşın maalesef ya kullanıcı adı hatalı dedi ya da şifreyi kabul etmedi. Bu arada girdiğim şifreler bazen ekranda göründü bazen de görünmemenin ötesinde imleç yerinde kaldı.
Çaresiz Pardus Cd'sini takıp kurulum ekranında 3. seçeneği seçip kurulumu başlatınca bir sürü donanım satırı geldi ve kuruluma geçti... Kurulumu bitirip bilgisayarımı yeniden başlatınca kurulum öncesine benzeyen bir sürü donanım vePardus'a ait sistem bilgilerini içeren satırlardan sonra Pardus açıldı. Ve bütün yapılandırmayı yeniden yapmak zorunda kaldım hatta bazılarını sonraya bıraktım.
Streamtuner'ı yeniden kurarken son paketin sonunda bilgisayar dondu kaldı ve yine çaresiz reboot etmek zorunda kaldım. Pardus'u yeniden açınca streamtuner'ın yüklenmiş olduğunu görerek çalıştırdığımda normal biçimde çalıştı.
Bu reboot sonrası açılış ve yeniden başlatma sonrası bilgisayarımı kapatmak isteğimde başlangıçtakine benzer bir sürü donanım ve Pardus komutundan sonra " system halted " uyarısının ardından bilgisayar durdu. Reset düğmesine basarak reboot etmek zorunda kaldım.
Canımı sıkan diğer bir nokta da açılışta siyah ekran üzerinde çıkan bir sürü beyaz yazıdan sonra Pardus'un açılması. En çok korktuğum da bunun bilgisayarıma zarar vermesi.

                                                 Mehmet