[Pardus-kullanicilari] Dreamweaver 8, Flash 8, Adobe Photoshop Portable CS2

bilal ates trbilal at gmail.com
14 Mayıs 2007 Pzt 14:33:41 EEST

kullandıgınız programlar windows ortamları icin hazirlanmışlardır. bazı
arkadaşlar wine ile bazı windows yazılımlarını kullanmıslar...lakin windows
ve linux(pardus) çalışma  ve dunyaya bakış mantıkları bakımından cok
farkli...siz bu yazılımları tamamen windows altinda calistirmaniz daha iyi
olur...yok ben pardus da kullanmak istiyorum derseniz; vmware yazılımı ile
linux* icinden windowsu veya windows icinden linux*
calistirabilirsiniz...(vmware yazilimini Suse linux uzerinde kullandim;ama
pardus kurulum ve kulanımı icin arastirma yapmaniz gerekecek..!?)...grafik
işi ile ugrastiginızdan makinenizin iyi bir donanıma sahip olduğu
kanaatindeyim..cınku vmware yazılımı için 1GB memory ayirmanız rahat
kullanım acisindan iyi olacaktir.

linux: Suse Linux,

10.05.2007 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazmış: