[Pardus-kullanicilari] ipod yazma erişimi engellendi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
14 Mayıs 2007 Pzt 10:50:26 EEST

On Monday 14 May 2007 10:43:36 cem sonmez wrote:
> Hayır, sanırım bir sorun olmuştu ve ben de direk çıkarmıştım ama tam emin
> değilim.

Windows altında tekrar bağlayıp, sağlıklı bir şekilde çıkarın hatta öncesinde
iTunes'dan "iPod'u onar" seçeneğini kullanmayı deneyin... Aynı seçenek
amaroK'ta da var, ama dosya sistemi sağlıksız durumdaysa kilitli olarak
geldiğinden işe yaramayabiliyor...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->