[Pardus-kullanicilari] ipod yazma eriþimi engellendi

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
14 Mayýs 2007 Pzt 00:39:26 EEST

Merhaba,
ipod' umu takınca icerisindeki dosyaları goruyorum, fakat silmeye calıstıgım
zaman "bilmem ne dosyası silinemiyor" seklinde mesaj alıyorum. Kopyalamaya
calıstıgım zaman ise "bilmem ne dosyası yazılamıyor" mesajı alıyorum.
Konsoldan root olarak denedigimde ise "bilmem ne silinemedi-Salt-okunur
dosya sistemi" mesajları alıyorum.
konsolda /media/sdb2 içinde "ls" diyince
"ls: sunnum'e erişilemedi: Girdi/Çıktı hatası"
"ls: xxx'e erişilemedi: Girdi/Çıktı hatası" mesajı verdikten sonra dizinleri
listeliyor. Bu arada bu dizinleri sanırım windows' da atmıstım.
Yardımcı olursanız sevinirim. İyi geceler...