[Pardus-kullanicilari] Kafein ve Avi uzantılı video sorunu

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
13 Mayıs 2007 Paz 22:33:13 EEST

On Sunday 13 May 2007 22:03:43 cihan inan wrote:
> avi leri bende caliştiramıyorum cöküş mesajı geliyor ama avi dosyalarını
> KMPlayer ve MPlayer ile izleyebilirsiniz.
>
> 13.05.2007 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış:

İzleyemediğiniz herhangi bir vidyonun file çıktısını gönderebilir misiniz?
Çünkü ben bu güne kadar hiç AVI problemi yaşamadım, izleyemediğim AVI
olmadı...

Not: File çıktısını göndermek için, vidyonun olduğu dizini açın, F4 tuşuna
basın, açılan konsolda "file" yazıp enter'e basmadan bir boşluk bırakın,
sonra izleyemediğiniz o film dosyasının adının ilk birkaç harfini yazıp sekme
(tab) tuşuna basın, sonra de enter'e basın. Sonuçta size bir satırlık
(bilemedin iki satır:) ) bir mesaj verecektir, dosya içeriği (kullanılan
kodekler vs.) ile ilgili. Onu bu mesaja yazacağınız cevaba koyar mısınız, bir
bakalım?

Necmettin Begiter
Blog: http://begiter.blogspot.com/feeds/posts/default