[Pardus-kullanicilari] kablosuz ağdan ip alamıyorum

Özgür YILDIRIM ozgur.yildirim at isbank.net.tr
13 Mayıs 2007 Paz 21:53:33 EEST

Merhaba,
İlgisi var mı bilmiyorum ama dün ağla ilgisi olmayan bazı paketleri
kurarken uzun süreceği için iptal ettim ve KNetstats'ı çalıştırmaya
başlamıştım. Ama bilgisayarı tekrar açınca Airties Rt210 modemimden
kablosuz ağdan ip alamamaya başladım. Daha önce de arada oluyordu ama
kapatıp açınca (bazen birkaç kez) düzeliyordu. Şimdi hepten gitti.
Ndiswrapper'ı kaldırdım tekrar kurdum ama olmadı.
Tekrar nasıl çalıştırabilirim?

Bu arada liste arşivinde arama yapabilmek için neden bir arama motoru yok?

Teşekkürler

Özgür

--
---