[Pardus-kullanicilari] Kurulum Sorunu

selman akbulut nazguveret at hotmail.com
13 Mayıs 2007 Paz 21:06:53 EEST

abi ben sana bir şey sora bilirmiyim ben chip dergisi üyesiyim ver bana
pardus cd si verdiler mart sayısında      olacak her halde neyse ben xp
kullanıyorum bi de pardus kullanıyım dedim ver pardusu kurdum bayada uzun
sürdü sonunda kuruldu ve kullanıcı adı şifre falan oluşturdum ondan sonra pc
dondu hiç bir şey olmadı bekledim 10 dakka falan gene bir şey olmadı pc ye
res attım sonra açtım bilgisyarı ve işletim sisitemi yükleme hatası verdi
bana bende yeniden xp kurdum bu soruna bir çözüm bulabilrimisiniz acaba

Saygılarımla

Selman Akbulut
Anadolu Meslek / Bilgisayar Bölümü