[Pardus-kullanicilari] ark ile sıralı rar arşivi açma

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
13 Mayıs 2007 Paz 19:31:53 EEST

indirdiğiniz arşivlerin birinde/birkaçında sorun olabilir. ark ile sıralı
rar arşivlerini açarken (sağ tık > buraya aç) hata ile karşılaşırsam
konsolda

#rar e ilkdosya.rar

diyerek açmaya çalışıyorum. bu komut sırayla bütün dosyaları alıp
birleştiriyor. hangi dosyada hata varsa komut satırında görüyorsunuz. hatalı
dosyayı tekrar indiriyorsunuz vs..

iyi çalışmalar..

--
Ayan Öztürk