[Pardus-kullanicilari] Kurulumda hata (Diskte yeterli yer yok)

selim ok selimok at gmail.com
13 Mayıs 2007 Paz 15:37:42 EEST

Benim kafam karisti herkes ayni seyi yazinca. Yahu bizim Yalini bölümleme
araci var. Disk bölümlerinin önceki formatlarinin pek bir önemi yok. Zaten
hangi bölümü secerseniz secin eger Pardus sistem dosyalarinin oraya
kurulmasini istediyseniz otomatik olarak format atiyordu. Yanlis mi
hatirliyorum. Ben daha dün dosya sistemleri fat32 olan bir sabit diske
Pardus kurdum, gayet sorunsuz sekilde.

Iyi calismalar,
Selim

13.05.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: