[Pardus-kullanicilari] Undelivered Mail Returned to Sender

hakan atakan muallim79 at gmail.com
13 Mayıs 2007 Paz 02:11:15 EEST

benim tv kartım aver media 203 ben görüntüde ses te alıyorum ancak çok
rahatsız edici hışırtılı ses almaktayım. kmix te karıştırıcı ayarlarından
birazcık ta olsa hışırtıyı azalttım ancak  hışırtı yinede çok rahatsız edici
boyutta net ses alma imkanım varmı acaba ses kartım intel hda çözüm inş.
vardır. İYİ ÇALIŞMALAR

11.05.2007 tarihinde hakan atakan <muallim79 at gmail.com> yazmış: