[Pardus-kullanicilari] Muhtelif Sorunlar-Cozum Icin Yardim Edin Lutfen...

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Mayıs 2007 Paz 01:05:46 EEST

On Sat, 12 May 2007 19:39:03 +0300
"Recep Oğuz" <kaptanoguz at gmail.com> wrote:

> AverTV Cardbus E500
>
> Onur Bey bu söylediklerinizi de yaptım. Ama yine bir şey değişmedi.
> Tvden ses alamıyorum. Nette biraz araştırdım. Sizin  verdiğiniz
> komutlar gibi komutlar  var. Bir de  kernelde  ilgili  yerlerin
> eklenerek yeniden derlenmesi gerekiyormuş. cvs ile. Bu konuda birşey
> yapabilir miyiz.

 Kernel derlemeye çalışmayın, gerek yok, tek ihtiyacınız doğru kart ve
tuner tipini bulmak.

> /etc/modules.d/saa7134 isimli bir dosya oluşturun ve içine
>
>  options saa7134 i2c_scan=1 oss=1

 Dediğim gibi deneme yanılma yapmanız gerekiyor.

 card için 46 47
 tuner için 12 54

 seçeneklerinin bileşimlerini deneyin. oss=1 i unutmayın. İlk olarak

 card=47 tuner=54  oss=1

 denemenizi öneririm

> Son yaptığım değişikliklerden sonra xawtv yükledim Açarken şu uyarıyı
> verdi
>

> Message from syslogd at localhost at Sat May 12 19:20:17 2007 ...
> localhost kernel: Uhhuh. NMI received. Dazed and confused, but trying
> to continue
>
> Message from syslogd at localhost at Sat May 12 19:20:17 2007 ...
> localhost kernel: You probably have a hardware problem with your RAM
> chips

 Bence hemen bir hafıza testi programı çalıştırın. Bu mesajlar iyiye
işaret değil.

> Tv Time da da hiç ses yok . TV time diğer programlara göre anen
> yayınlarını daha iyi yakalıyor. En azından bende öyle.

 denemelerinizi tvtime la yapmanızı tavsiye ederim. KdeTV ye göre çok
daha başarılı buluyorum.