[Pardus-kullanicilari] webcam sürücüleri

M. Mehmet Güneş yazanadam at ttnet.net.tr
12 Mayıs 2007 Cmt 22:57:28 EEST

merhaba;

A4tech webcam'ım için linuxuvc, ov511, ov51x.jpeg sürücülerinden
hangisini kullanmam gerektiği konusunda bilgi vermenizi rica ediyorum.
Bir de avertv studio 203 tv kartım için kdetv programı acaba televizyon
izlerken yararlı olur mu ve bu programı nasıl kullanacağım?
Ayrıca Tv kartım üzerinden yapılan radyo yayınlarını nasıl dinleyebilirim?

                                                                  Mehmet