[Pardus-kullanicilari] nasıl kaldıracağım

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
12 Mayıs 2007 Cmt 22:07:33 EEST

Win CD'sini takın ve CD ile bilgisayarınızı açın (boot edin) win kurulum
ekranı çıkacak burada onar seçeneğini seçin dos ekranına düşecek buraya
fixmbr komutunu verin. Grub silinecek vede bilgisayarınız win ile açılacak.
Pardus henüz silinmediği için win de denetim masası--yönetimsel araçlar
altında disk yönetimi var orada pardus kurduğunuz bölümü yeniden formatlayın
aksi taktirde o bölümü win den göremezsiniz. Tüm bunları söylerken
pardus'tan vazgeçtiğiniz için üzüntü duyduğumu söylemeden edemeyeceğim. İş
yerindeki mecburiyetlerim dışında win kullanmıyorum vede ihtiyaç duymuyorum.
Eğer başka bir bölüme yeniden kurmak değilse niyetiniz karşılaştığınız
sorunları pardus'u neden kaldırmak istediğinizi yazarsanız bir pardus
sevenler eminim yardımcı olmaya çalışırız. Ama yine de herkes seçimlerinde
özgürdür. Tıpkı pardus gibi.....

12.05.2007 tarihinde levent sari <windforceenergy at gmail.com> yazmış: