[Pardus-kullanicilari] Yazı Tipleri

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
12 Mayıs 2007 Cmt 22:07:41 EEST

On Saturday 12 May 2007 20:33:45 Murat BUYUKKAL wrote:
> Windows'taki yazı tipini Pardus'ta kullanabilmek için Fonts dizinini olduğu
> gibi Pardus'a kopyalayıp tüm yazı tiplerini "Yazıtipi Kurucusu" ile
> ekledim.
>
> Fakat yumuşatmadan dolayı bütün yazı tipleri (Pardus'ta önceden olanlar
> dahil) olduğundan daha kalınca gözüküyor.
>
> Yumuşatmayı kapatıp Pardus'u yeniden başlatınca yazılar bu sefer ilgili
> yazı tipi ile bağdaştırılamayacak şekilde bozuk görünüyor.
>
> Yazıları küçük boyutta ve net görmek isteyenler için herhangi bir çözüm var
> mıdır?

Yazıtipi yumuşatmada yaptığınız ayarlar önemli burada. Örneğin benim kendim
için yaptığım ayarlarda alt piksel gölgeleme dikey rgb, gölgeleme stili tam
ve 5.0 noktadan 8.0 noktaya kadar aralık dışarıda bırakılmış durumda.
Özellikle ilk iki ayar çok önemli, biraz kurcalayın düzeltirsiniz.

--
Necmettin Begiter
Blog: http://begiter.blogspot.com/feeds/posts/default