[Pardus-kullanicilari] Muhtelif Sorunlar-Cozum Icin Yardim Edin Lutfen...

Recep Oğuz kaptanoguz at gmail.com
12 Mayıs 2007 Cmt 19:39:03 EEST

AverTV Cardbus E500

Onur Bey bu söylediklerinizi de yaptım. Ama yine bir şey değişmedi. Tvden
ses alamıyorum. Nette biraz araştırdım. Sizin  verdiğiniz komutlar gibi
komutlar  var. Bir de  kernelde  ilgili  yerlerin  eklenerek yeniden
derlenmesi gerekiyormuş. cvs ile. Bu konuda birşey yapabilir miyiz.

Son yaptığım değişikliklerden sonra xawtv yükledim Açarken şu uyarıyı verdi

Message from syslogd at localhost at Sat May 12 19:20:17 2007 ...
localhost kernel: Uhhuh. NMI received. Dazed and confused, but trying to
continue

Message from syslogd at localhost at Sat May 12 19:20:17 2007 ...
localhost kernel: You probably have a hardware problem with your RAM chips

Hiç görüntü almıyor.

KdeTV de görüntü var. Ses hiç alamıyorum. Oss ve alsa ses sistemlerini
denedim. Kde tv ayarlarından sesle ilgili herşeyi denedim. Kmix ile bütün
ayarları maksimuma aldım.

Tv Time da da hiç ses yok . TV time diğer programlara göre anen yayınlarını
daha iyi yakalıyor. En azından bende öyle.

-------------------------------------

/etc/modules.d/saa7134 isimli bir dosya oluşturun ve içine

 options saa7134 i2c_scan=1 oss=1

 yazın, update-modules komutunu çalıştırıp bilgisayarınızı baştan
başlatın. Sorun çözülmüş olabilir.

 Çözülmezse aynı yere i2c_scan=1 yerine card=XX tuner=XX (XX yerine
uygun sayıları gireerk) aynı işlemleri yapıp deneme yapmanız gerekiyor.
Kartınızın tam marka modelini google da aratırsanız belki bir çözüm
bulabilirsiniz
bunlardan da bişey çıkmadı.

Kerneli de güncelledim. En son alsa sürücülerini de pisi ile yükledim.

Yok mudur bunun bir çıkar yolu ???