[Pardus-kullanicilari] Pardus ve programları

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
11 Mayıs 2007 Cum 09:54:56 EEST

On Friday 11 May 2007 09:42:31 Yazan Adam wrote:
> Yeniden günaydın;
>
> Download.com vb. bir çok indirme sitesindeki gnu/gl programları Pardus'ta
> kullanabilir miyiz?
>
> Ve Xp için üretilen programların Pardus için karşılığı bulunabilir mi?
>
> Ayrıca gereksinim duyduğum, çalışmalarım da bana zamanı anımsatacak bir
> geri sayımlı çalar saat programına nasıl sahip olabilirim?
>
> Xp için üretilen programları Pardus'ta kullanabilir miyim?
>
>                                                  Mehmet
Selam,
xp için üretilen programları pardus'ta --temelde-- kullanamazsınız. wine diye
bir emulatör ile bir kısmını kullanabilirsiniz.

download.com yerine freshmeat.net, kde-apps.org a bakarsanız sizin
istediğinize benzer uygulamaları oradan bulabilirsiniz. ancak bunların
hepsinin pisi leri mevcut değildir. kaynak kurmanız gerekebilir o da apayrı
bir konu.