[Pardus-kullanicilari] pardus ve tv kartý

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
10 Mayýs 2007 Per 22:51:24 EEST

Ekran kartınız Ati ise ve Ati sürücülerini yüklemişseniz çalışmama olasılığı yüksek.

Beryl kurmak amacıyla Ati nin kendi sürücüsünü kaldırıp Pardus'la gelen Open-Ati'ye geçince benim TV kart da çalışmaya başladı!

Ekran kartınız Ati değilse zaten sorun olacağını zannetmiyorum.

Kolay gelsin.

Pardus işletim sisteminin Avermedia studio 203 tv kartını tanıyıp çalıştırma durumu merak etmekteyim.

                                                    Mehmet
--Boundary-01^e3QGScBdmbmqaF--

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com