[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Mayıs 2007 Per 19:25:38 EEST

Linux'ta (pardusta) windows'daki gibi cd'den driver yukleme durumu, bir kac
kablosuz kart disinda gecerli degildir. Suruculer linux cekirdegi ile gelir,
gerektiginde gelistiriciler tarafindan paketlere eklenerek yenilenir. Cok
nadir durumlarda internetten indirilen bir linux surucusu, derlenerek
sisteme eklenebilir, ancak windows'daki gibi ileri iler tamam seklinde olmaz
bu.

Emre