[Pardus-kullanicilari] pardus-xp

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
10 Mayıs 2007 Per 17:23:22 EEST

Sorununuz xp den kaynaklanıyor.Uzunca bir süredir kullanmadığım xp yi geçen
hafta açtıktan sonra kapatırken aynı sorunu yaşayınca bilgisayardan
kapattım.Dün otomatik güncellemeyi saat 15.00 e ayarladım ve xp yi açık
olarak bıraktım.Dışarda işlerimi bitirdikten sonra güncelleme logosuna
tıkladım güncelleme kurulumunu bitirdikten sonra yeniden aç seçeneği ile
kapanıp yeniden sistemi açtıktan sonra kapatma tercihimde sistem kendini
kapattı.Kolay gelsin

10.05.2007 tarihinde nihat köklü <nihatkoklu at gmail.com> yazmış: