[Pardus-kullanicilari] bluetooth ile gprs

selim singin selsin33 at gmail.com
10 Mayıs 2007 Per 17:18:24 EEST

kubilay bey merhaba ne denediysem olmuyor.kmobileools ile bağlantı oluşuyor
ama sanırım telefonu modem olarak kullanamıyor.modem sorgusu
yapılamıyor.kilitleme dosyası oluşturulamıyor diyor.sizin dediğinizi
biliyorum.channel nosunu da değiştirdim.gene yok.modemlerle ilgili eklemem
gereken birşey varmı.birde k510i telefonun data bağlantı kablosu
mevcut.bununla bağlanabilirmiyim ve ayarları nasıl.iyi çalışmalar.