[Pardus-kullanicilari] Mandrivanın yaptığı çok güzel...

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
10 Mayıs 2007 Per 16:16:45 EEST

10.05.2007 tarihinde Zekeriya <zekkeroni at gmail.com> yazmış:

> Benim pardusta yapmak istediğimi mandriva çok güzel yapmış. Zaten xp yi bu
> şekilde kullanıyorum ben.
>
> Ayrıca reklamındaki "özgürlük bir seçimdir!" çok güzel laf...

Pardus geliştiricilerinin sayısını göz önüne aldığımızda bu kısım maalesef
öncelikler arasına giremiyor.
ama zamanla olacaktır.

sizden ricam önceki mesajları "yanıtla" şeklinde devam etmeniz. yoksa konu
hem dağılıyor hem de listeyi takip edenler
konuyu anlayamıyor. Gmail bu konuda çok iyi zaten kullanıyorsunuz, sadece
mesajın yanında ve altındaki "yanıtla" kısmından
devam edelim :-)

saygılar...