[Pardus-kullanicilari] Pardus ve disk bölümleme

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
10 Mayıs 2007 Per 16:03:46 EEST

Pardus kurulum sırasında hangi bölüme kuracağınızı seçme şansı veriyor. Yani
diskimi kendim bölümlendireceğim dediğinizde hangi bölüme kurmak
istediğinizi belirliyorsunuz. Buradaki bilgilerinize bir daha ulaşmanız (siz
özel programlarla farklı kurtarma işlemi yapmanız dışında) mümkün değil
çünkü ext3 formatında diskinizi formatlıyor. Ben bir aksilik olmasın diye
kendime yeni bir HDD aldım ve pardusu oraya kurdum. Tabi siz yeni bir bölüm
yaratabilir ve oraya kurabilirsiniz seçim sizin. Kurulumdan önce mutlaka o
bölümdeki dosyaların yedeğini alın yoksa başınız çok ağırır.

İyi Çalışmalar
Cem

10.05.2007 tarihinde Yazan Adam <yazanadam at ttnet.net.tr> yazmış: