[Pardus-kullanicilari] Pardus ve disk bölümleme

Yazan Adam yazanadam at ttnet.net.tr
10 Mayıs 2007 Per 15:43:08 EEST

Merhaba arkadaşlar;

Şimdiye kadar edindiğim bilgilere göre Pardus kurulum sırasında var olan fiziksel diskte bölümleme yapamadığı için diski yardımcı bir programla bölümledikten sonra Pardus'u bu bölümlenen kısıma kurulum sırasında bu kısmı göstererek kurmamız gerekiyor.
Ayrıca Nihat beyin aktardığı sorun tam kurulum arifesinde olduğum sırada ne yalan söyleyeyim, beni biraz bulandırdı. Ve düşünmeden edemedim acaba aynı olay benim de başıma gelir mi diye?

                                                        Mehmet