[Pardus-kullanicilari] Flaştan parduş çalışmıyor

Koray Löker loker at pardus.org.tr
10 Mayıs 2007 Per 13:37:26 EEST

On Thursday 10 May 2007 12:22:17 Zekeriya wrote:
> Ben flaş diske yükleyip yanımda gezdireyim dedim ama bir türlü çalışmadı
> beceremedim. Çalıştıran ve bana da öğreten arkadaşın ellerinden öpeceğim.

Çalıştırmak istediğiniz bilgisayarın anakartında (BIOS) usb'den boot özelliği
olduğundan ve bu özelliğin aktif olduğundan emin misiniz?

Mesele sadece USB'nin içinde doğru yapılandırılmış bir Pardus olması değil, o
Pardus'u görebilecek yetenekte bir bilgisayarın çalışması :)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->