[Pardus-kullanicilari] Flaþtan parduþ çalýþmýyor

Selim Tavþan selimtavsan at gmail.com
10 Mayýs 2007 Per 12:44:19 EEST

10.05.2007 tarihinde Zekeriya <zekkeroni at gmail.com> yazmış:
merhaba,

Ben flaş diske yükleyip yanımda gezdireyim dedim ama bir türlü çalışmadı
> beceremedim. Çalıştıran ve bana da öğreten arkadaşın ellerinden öpeceğim.
>
> Eğer böyle çalışırsa o kadar güzel olur ki istediğimiz makina üzerinde
> çalışır depolamayı da flaş bellek üzerine yaparız. 4 GB lik bellek havada
> karada minimum çalışma şartlarına yeter. Dosya yükleyecek alan bile kalır.

bu miktarda bir belleğe sahip çubuk belleğim yok ama siz bazı şeyleri
denerseniz memnun oluruz. böylece daha sonra
isteyenler sizin yaptıklarınızı uygular.

eğer ben olsaydım neleri denerdim? bunları yazayım...
--usb belleği takardım,
--sistemi pardus kurulumu yapmak için cd'den başlatırdım.
--disk bölümleme kısmına geldiğimde "diski kendim bölümlendireceğim"
seçeneğini seçerdim ve
bu aşamada usb belleğin listede olması için dua ederdim :)
--eÄŸer iÅŸler yolunda giderse sizin de dediÄŸiniz gibi 4GB alana pardusu
kurardım.
--kurulumdan sonra grub yazma kısmındaki seçeneklerde usb belleği seçerdim.
(pardusun kurulu olduğu disk alanı olduğu için)
--kurulum tamamlandıktan sonra sistemi usb'den başlatırdım ve sizin de
dediğiniz gibi dosya yükleyecek alan olmasına rağmen
kullanmayacağım programları kaldırarak bir miktar temizlik yapardım.

tabiki burada 3. adımda işler yolunda gitmezse kalan kısmın bir önemi yok.

diğer bir konu dediğinizi şu an Mandriva yapmış durumda, hatta işi abartıp
3D desktop desteklemiÅŸler.
http://www.mandriva.com/en/linux/node_3827
http://store.mandriva.com/product_info.php?products_id=277    (89 € fiyatı
var)

denemelerinizin sonuçlarını bekliyorum, kolay gelsin...