[Pardus-kullanicilari] Paket Sunuculari Gocuk mu?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Mayıs 2007 Çar 23:33:39 EEST

Hayir zor degil, ancak normal kullanicilardan bunu takip etmelerini beklemek
yanlis olur. Ayrica anormal olan, ki Pardus'un yeni olmasindan
kaynaklandigini dusunuyorum, sunucularin "bakim icin devre disi"
kalabilmesi. Normalde bu tip bir operasyonda kabul edilebilecek bir sey
degil bu.

Kullanici sayisi arttikca sunuculari yenileyip, 99,999% calisir durumda
tutulmalari, bir cok yerde yansilarinin olmasi, yansilarin ayni cografi
lokasyonda ve ayni ana omurga uzerinde olmamalari gerekiyor. Daha
sayilabilir tabii. Biz tek bir "sunucu adresi" girmeliyiz, ancak arkada
dunyada dagitik 10 yerdeki sunucular calismali, 1'i baakima alinsa 9'u
calismaya devam etmeli.

Umarim o gunler de gelecek...

Selamlar,

Emre