[Pardus-kullanicilari] Pardus kurumuyla ilgili iletiniz

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Mayıs 2007 Çar 23:30:05 EEST

Merhaba Mehmet Bey,

1) 6 gb falan yeter ama siz gene de en az 7 GB yer ayirin en iyisi 10G ve
ustu.
2) veri dosyalarinizi gorebileceksiniz, ama ayri bir disk bolumunde
duruyorlarsa cok daha iyi. (windows sistem bolumune bulasmamis oluruz)
3) Disk bolumleme icin Paragon Partition Manager, Hirens Boot CD gibi netten
bulabileceginiz yazilimlari kullanabilirsiniz. Tabii bazilari parali
urunler. Ya da disklerinizi ayri disardan takilan bir diske yedekleyin
(notebook ise bi arkadasinizin disklerine kopyalayin), herseyi ucurup bastan
disk bolumleme yapin.
4) Internet Baglantiniz nasil? Ethernet uzerinden ile ADSL modemle mi?
Oyleyse sorun yok. USB ADSL Modem ise sorun cikabilir. Dial-Up ise sorun
yasayacaksinizdir buyuk olasilikla.
5) Yazici ve diger donanimlariniz icin bilemiyorum.
http://tr.pardus-wiki.org/Ana_Sayfa ya bakmanizi oneririm. En iyisi kurup
gormek :)
6) Normalde Windows ve Pardus arasinda gecis yapabilirsiniz.

Emre