[Pardus-kullanicilari] Paket Sunuculari Gocuk mu?

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
9 Mayýs 2007 Çar 20:17:43 EEST

Hazır bu konu ile ilgili sorun çıkmış iken geliştiricilere ufak bir öneride
bulunabilirim. ( Programlama bilgim olsa inanınki kimseye zahmet vermeden
kendim yapardım )

Şöyle ki; bu gibi durumlarda insanlar eposta listesinide takip etmek zorunda
değil. Belki sadece Pardus güncellemelerini açık tutan kişiler vardır. Yani
interneti çok yoğun bir biçimde takip etmiyor olabilirler.

Bunun için tavsiyem şu olabilir. Pardus'a geliştiricilerimizin yapacağı ufak
bir program konabilir. Bu programın amacı da şu olabilir. İşletim sistemi
ile ilgili haberleri sanki bir eposta istemci gibi saatin yanındaki bir
simge ile bize bildirebilir. Ama bunun için herhangi bir eposta adresi
kullanmadan ( belki de kullanarak ki o başka bir öneri konusu ). Bu
programın ufak birkaç ayarı olabilir. Buda ne tür Pardus uyarı veya
haberlerinin alınacağının belirlenmesi. Örneğin Pisi Paket deposu yeni depo,
değişiklik, bakım gibi uyarılar için bir seçenek. Ya da Pardus yeni
sürümleri veya önemli olabilecek güncelleştirmeler için uyarı.

Daha bu genişletilebilir ama en azından Pardus kullanıcılarını ilk elden ve
zahmet gerektirmeden uyaracak bir sistem olabilir bu. Bilmem yanlış mı
düşünüyorum?

Herkese kolaylıklar diliyorum.