[Pardus-kullanicilari] kde tabanlı programlar http protokünde sorun yaşıyorlar

mirat can bayrak mcbayrak at anadolu.edu.tr
9 Mayıs 2007 Çar 10:14:09 EEST

KDE tabanlı programlar interneti kullanırken sorunlar çıkartıyor (firefox ve
frostwire da sorun yok)

1 konqueror ile www.google.com a bağlandığımda bağlanıyor. ama site
içerisindeki grafikleri gösteremiyor (çünkü bulamıyor). fakat herhangi bir
linke tıkladığım
anda 'error:/?error=11&e...06_01_archive.html' açılsın mı?
(Tür: HTML Belgesi) diyor. seçeneklerin içerisinde firefox ile aç var. ona
tıklıyorum. firefox : firefox bu adresi açamıyor çünkü bu iletişim kuralı
(error) herhangi bir programla ilişkilendirilmemiş diyor.

2 tasmayı açıp görüntü ayarlarına gelip yeni arkaplan resmi al düğmesine
basınca. Sağlayıcılar listesi ayrıştırılırken hata. diyor.

3 gezegen.pardus.org.tr ye bağlanınca css dosyası yüklenemiyor. ama diğer
sitelerde sorun yok (sanırım css si inline olanlarda sorun olmuyor dışarı
ayrı bir dosyaya link verenlerde sorun oluyor.)

4 kmail ile gelen maillerde bir link varsa
https://sdlc1b.sun.com/ECom/EComActionServlet;jsessionid=77DDFF41B0630DB45806D4779F18500C
dosya veya dizini mevcut değil. diyor. (dosya bal gibi mevcut :] )

pardusu kurduğumdan beri böyle gidiyor update lerden sonra geçer zannettim ama
kaç update geçti düzelmedi. çözümü varmı bu sorunların? şimdiden teşekkür
ederim