[Pardus-kullanicilari] XGL

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
8 Mayýs 2007 Sal 23:37:25 EEST

Merhaba Mehmet Bey,

Bir yanlis anlasilma var sanirim. AIGLX acik kaynakli suruculeri
gerektiriyor diye bir yargiya varmissiniz, bu dogru degil, gayet NVIDIA
binary suruculeri ile kullanilabiliyor.

Sorun ATI'nin dogru durust surucu yazmamasindan kaynaklaniyor. Asagidaki
sitelere gore:

http://www.phoronix.net/forums/showthread.php?t=1315
http://www.michaellarabel.com/index.php?k=blog&i=137

ATI surucleri halen "cok eski" DRI API'sini kullandigi ve
GLX_EXT_texture_from_pixmap fonksiyonunu surucusunde desteklemedigi icin
AIGLX tarafindan duzgun kullanilamiyor.  ATI surucu yazsin diye beklemeniz
veya XGL kullanmaniz veya acik kaynak kodlu surucuyu kullanmaniz gerekecek,
pardus'a XGL nasil gelir bunu ben yanitlayamiyorum.

Kolay gelsin,

Emre