[Pardus-kullanicilari] SÜRÜCÜ

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
8 Mayıs 2007 Sal 21:10:53 EEST

Ayrica simdi pardus forumlarinda ve wiki'de de 915resolution ile ilgili
dokumanlari gordum. Lutfen soru sormadan once buralari da bir inceleyin,bir
cok sefer burada cozum hali hazirda anlatilmis oluyor. Cok daha hizli cozume
ulasabilirsiniz bu sayede.

Google'da aramak da is gorur.

Sayfalar:
http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?p=27666#27666