[Pardus-kullanicilari] SÜRÜCÜ

Hakan ÖZMEN hako_ant_87 at hotmail.com
8 Mayıs 2007 Sal 20:26:46 EEST

Emre Bey öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

Ekran kartım: Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family

Wireless Adaptörüm: Broadcom 802.11g Ağ Bağdaştırıcısı
Peki irtibat kurabileceğim pardus geliştiricilerinden mail adresini verebilecekleriniz var mı?
Pardus'un gelişimine katkıda bulunmak için neler yapabiliriz.Ben Hacettepe Üniversitesi BÖTE (Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği) öğrencisiyim ve programlamaya da ciddi bir merakım var.Yeteneğim olduğunu da düşünüyorum.Beni bilgilendirip yönlendirirseniz sevinirim.
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted