[Pardus-kullanicilari] SÜRÜCÜ

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
8 Mayıs 2007 Sal 18:57:46 EEST

Tekrar Selam Ozgur Bey,

Sorun degil yardimci olmak icin elimizden geleni yapicaz tabii ki :)

Oncelikle, bu yazida ilk cumledeki hcfpcimodem hsfmodem veya itmodem, sizin
modeminizle uyumlu suruculer degil. O yuzden bu yazi anlamsizlasiyor. Benim
verdigim linkteki suruculer denenebilir, ancak ben kesinlikle tavsiye
etmiyorum.

Ozgur Bey pardus'u kurduktan sonra da bir cok guncellemeler yapmaniz
gerekecek, bu isler icin dial-up modem ne yazik ki yeteril degil. Ayrica
gordugunuz gibi calistirmasi da bi dert. Bu softmodem belasini acan
ureticilere tesekkurlerimizi sunuyoruz buradan.

Tavsiyem, ADSL abonesi olmaniz, eger olamiyorsaniz, belki olan komsunuz
vardir, faturasina ortak olarak ondan bir kablo cekebilir, veya kablosuz
kartiniz varsa onunla etrafta ceken kablosuz baglanti var mi diye
bakabilirsiniz. Eger varsa sahibini bulup iznini alarak kullanmanizi en
kolayi olur.

Baska bir cozum, cevreden artik kullanilmayan bir "hard modem" bularak
bilgisayariniza takmaniz.  Eger "external" yani disardan takilan bir modem
bulursaniz cok cok daha iyi olur, bunlar kesinlikle "hard modem"dir ve  Seri
porttan bilgisayariniza baglayarak cok rahatlikla kullanabilirsiniz.  USB
modem olmaz, mutlaka Seri porttan baglanan modem olmasi gerekiyor.
(bilgisayarda umarim seri port vardir).

Emre