[Pardus-kullanicilari] SÜRÜCÜ

Bulent Dogan skypeturkey at yahoo.co.uk
8 Mayıs 2007 Sal 18:39:02 EEST

Özgür bey merhaba,
önceki iletimde de dediğim gibi motorola faks-modemi hiç denemedim. Kart
okuyucu da çalışmıyor. Çözünürlük en yüksek 1280x800 elde ediliyor.
http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?t=2738&highlight=1280x800
adresinden alıntıdır.
1)sudo pisi it 915resolution diyerek kurulu değilse paketi kuruyoruz.
Muhtemelen zaten kuruludur.
2)sudo kwrite /etc/conf.d/915resolution komutuyla 915resolution ayar
dosyasını açıyoruz (size dosyayı ekte gönderiyorum direk kopyala
yapıştır yapabilirsiniz).
 xorg.conf dosyasını da ekledim. Bu şekilde beryl ve 3 boyutlu masaüstü
ayarlarınız hazır olacaktır.
Saygılarımla.